donderdag 3 december 2009

Weer een dag voorbij

Vandaag gaat het stukken beter dan gister. Ik heb hem gisteravond blijkbaar goed duidelijk gemaakt wie de baas is :-). Ik heb hem op een gegeven moment op zijn rug gelegd en ben boven hem gaan staan. Dit was 2x nodig, maardaarna ging het stukken beter. We hebben gister al flink met zijn naam geoefend en zit lukt 9 van de 10x. Ook vannacht prima geslapen. Hij kwam voor het eerst om 5 uur (wat ik niet hoorde, want ik was zo moe na gister dat ik als een blok sliep, maar Remy hoorde hem wel). Ben dus weer een klein beetje uitgerust nu. Vandaag hebben we heerlijk gespeeld en vanmiddag zijn we even bij de dierenarts langsgeweest op weg naar een mooi park om te lopen. Maandag krijgt hij zijn vaccinatie en het leek ons handig om hem nu een goede ervaring daar te geven. We moesten toch antivlo hebben. Hij is gelijk even gewogen en zit nu op de 10,6 kg. Daarna naar het park waar hij 2 grote loslopende Berner Senners zag. Hij was even onder de indruk, maar wilde daarna graag meespelen. Die grote Berner Senners vonden het maar raar dat kleine hondje:-). Hij heeft heerlijk rondgesneuveld tussen alle blaadjes en door de modder gebanjerd. Nu ligt hij weer te dromen in de gang. Vanavond krijgen we nog visite. Schoonouders willen nu wel eens weten wat wij nu eigenlijk in huis hebben. We slapen komende nacht nog beneden en vanaf morgen willen we het boven gaan proberen. Alleen zijn vindt hij iedergeval nog niet leuk (heb ik vanmiddag bij het eten geven van de konijnen ontdekt).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten