maandag 18 januari 2010

2e puppytraining

Vanavond de 2e puppytraining gehad en die ging buiten verwachting goed!! In het begin was Fedor weer overenthousiast en hing zichzelf bijna op in de lijn, maar na 10 min spelen ging hij weer wat meer aandacht voor mij krijgen en tijdens de oefeningen deed hij het gewoon goed. Het scheelde ws al dat de training buiten was, dus veel meer ruimte dan binnen. Daarnaast hebben we gister ontdekt dat hij een moord doet voor kaas. Ik heb dus naast de standaard snoepjes ook een paar stukjes kaas en rodi worst meegenomen en als dat als een verrassing ineens verscheen, had ik weer steeds de volle aandacht. Hij doet er een moord voor hahaha. Nu is hij weer helemaal uitgevloerd!!

Tevens vandaag gewogen. 22,4kg schoon aan de haak. Weer 3 kg aangekomen in een week. Jeetje wat groeit hij hard!! Hij was ook de grootste nu vanavond. Hij heeft de Berner Sennen van een maand ouder ingehaald (alleen niet qua gewicht).

1 opmerking:

  1. hey broer

    ik ga je nog wel leren dat water erg leuk is :D
    Je groet goed door zie ik..
    ik heb zin in het volgende weekend

    poot van je broer pauchan

    BeantwoordenVerwijderen