dinsdag 5 januari 2010

Drama op de weg

Fedor heeft vandaag noodgedwongen langer alleen gezeten. Remy zou ongeveer anderhalf uur nadat ik naar werk ging thuiskomen, alleen de weg waarover hij moest was zo vreselijk slecht door sneeuw en ijzel dat hij er ruim 3 en een half uur over heeft gedaan om thuis te komen. Ik maakte me tijdens werk druk over en Fedor en Remy. Jeetje wat zit je dan rot op werk zeg! Je weet niet waarom je niets hoort, weinig terug te vinden over die weg op internet en ook weten dat Fedor nog niet langer dan een uur alleen is geweest. Maar......hij heeft het gelukkig prima doorstaan. Hij was blij en vrolijk toen Remy thuiskwam, had nergens geplast of gepoept en toen Remy vanmiddag een half uur voor ik thuiskwam weer naar werk moest maakte hij daar geen probleem van. Ik ben trots op hem!!! De komende 3 dagen is er iedergeval weer constant iemand thuis, dus dan kan hij zijn hart weer ophalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten