vrijdag 12 maart 2010

2 trainingen per week

Fedor is bijna klaar met zijn puppy/jonge honden training. 22 maart hebben wij als baasjes theorie examen en 29 maart heeft Fedor praktijk examen. Wij wilden daarna graag door met de cursus gehoorzame huishond (GHH), maar ik kon me steeds maar niet aanmelden voor april, omdat maar tot en met maart op de site stond. Mail gestuurd met de vraag wanneer ik me aan kon melden, kreeg ik een mail terug dat het nog niet zeker was of het zou starten in april omdat ze nog geen trainers daarvoor hadden. Ik wilde niet stil gaan staan met Fedor (hij groeit hard zat, dus goed luisteren (voor zover Leo's daar zin in hebben ;-)) is toch wel een pré! Ik was dus al aan het kijken naar andere hondenscholen, maar toen werd ik woensdag gebeld. Ik kon kiezen. Of disndag 16 maart starten met GHH en dan 3 weken lang op maandag en dinsdag cursus, of pas in augustus starten met GHH. Makkelijke keuze dus. Fedor start dinsdag 16 maart met GHH. Best stoer, als enige van zijn puppy cursus ook al met de vervolgcursus bezig zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten