zondag 20 februari 2011

Verkennen Drunense duinen

Vandaag ben ik met de baasjes en een heleboel andere honden naar de Drunense duinen geweest.
Wat een geweldig leuk gebied is dit. Het rondje is ongeveer een uur. Kan ook langer duren als je lekker lang bij de waterplas blijft hangen. Er is bos, zand, water. Kortom alles waar een echte Leo van kan genieten. En er is een leuk restaurant, wat ook nog eens betaalbaar was, dus de baasjes konden ook even de innerlijke mens verwennen.

Het was erg druk, dat wel. Wij waren al met zo'n 15 a 20 honden en er liepen verder nog zoveeeeeeeel andere honden. 1 groot speelfeest!! Ik lig nu dus ook lekker bij te komen en me te verheugen op de volgende keer. Iedergeval gaan we er 23 april weer heen, maar dan met mijn broers, zusje en de rest van de familie. Vandaag dus alle plekjes verkend die ik hun kan laten zien :-)

De rest van de fotos'staan op: https://picasaweb.google.com/sologyzzmo/DrunenseDuinen200211?authkey=Gv1sRgCMn2ysCTqbbnHg# (even dit kopieren en plakken, want link werkt niet)

Geeft een leuk beeld van het gebied en de leuke plekjes!

1 opmerking:

  1. hey broer..
    Nou dat iet er goed uit..Daar kunnen we ons wel vermaken met ijn alle :-D
    Enne mijn baas vind dat jij op je wel wat weg heb van je moeder en oom Bor ;-D
    berepoot van je broer pauchan

    BeantwoordenVerwijderen