dinsdag 15 maart 2011

Kyra, mijn nieuwe vriendinnetje

Afgelopen zaterdag ging ik 's middags met mijn baasjes mee in de auto. We gingen naar Kyra zeiden ze. Ik dacht "Kyra, ik ken geen Kyra!". Ze vertelden mij dat ik het echt leuk ging vinden en oh wat hadden de baasjes gelijk.
Kyra bleek een Leonberger teefje te zijn van 10 maanden oud. Misschien ietsje te jong voor mij als stoere Leo, maar ik vond het stiekem wel een lekker ding. Vanaf de eerste seconden hebben we achter elkaar aangerend, tegen elkaar opgesprongen en heerlijk genoten van elkaars gezelschap. Eindelijk iemand om mee te spelen die net zo lomp en groot is :-). Kyra zwemt alleen nog niet. Dat is natuurlijk wel een minpunt. Ik heb het voorgedaan en ze ging wel mee het water in (dat vindt ze wel leuk), maar ze durft niet verder dan haar buik. Ik nog duidelijk gemaakt dat het echt niet eng is en juist lekker en ook haar baasje heeft nog een poging gewaagd, maar nee hoor. Nou moet ik wel zeggen dat die poging van haar baasje niet heel handig was, hoewel ze wel gelijk door was, want ze ging helemaal kopje onder. Het bleek wat dieper te zijn dan gedacht. Ik heb me iedergeval lekker uit lopen sloven. Grote boomstammen uit het water gehaald en alles uit de kast gehaald, om maar zoveel mogelijk indruk te maken.Had wel effect, want aan het eind was ze me aan het verleiden door steeds zachtjes tegen me aan te lopen en zachtjes te duwen met die kont van d'r.

Van mij mogen we vandaag weer, maar vrouwtje zei al dat we nog niets hebben afgesproken. Afwachten dus.

2 opmerkingen:

  1. Broer, wat een heerlijk LEO- leven hebben we toch!! Het is fijn hé om zo helemaal uit je dak te gaan en dat samen te doen met een soortgenootje....(hint....hint... puppy-broertje/zusje????). Vledder en ik zijn ook helemaal maf met elkaar, 't is alleen jammer dat hij een BEAGLE is... maar ja , daar kan hij ook niets aan doen.
    Knuffel van je broer Fellow

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps... Kyra is wel een lekker ding....

    BeantwoordenVerwijderen