donderdag 31 maart 2011

strand met collega's

Afgelopen zondag ging de zomertijd in. Dat hield in een uurtje korter slapen. Ik had me al voorgenomen om gewoon niet dat uur eerder wakker te worden, maar vrouwtje had anders bedacht. Het bleek dat zij op het strand had afgesproken met collega's die ook honden hebben. Dus al vroeg in de auto naar Hoek van Holland. Man wat was dat gezellig. Veel andere honden (labrador (Bopi), witte herder (Dex), duitse herder (Amber), stafford (Caz), poedel (Regalo)) en natuurlijk de verder nog passerende honden. De witte herder (Dex) blaft heel erg als hij met je wil spelen. Ik werd daar een beetje gek van. Steeds dat gespring om me heen en daarbij blaffen. Bleek dat hij wilde spelen met mij. Ja had dat dan eerder gezegd dacht ik. Ook de stafford vond ik leuk, want die leek op mijn vriendje Macho waar ik regelmatig mee speel.
Halverwege zag ik ineens 2 paarden. Vrouwtje had ze al gezien, maar als zij hier zegt kijk ik eerst rond om te kijken of ik dan iets ga missen. In dit geval had ik dus de paarden gemist als ik had geluisterd, maar ik zag ze dus het vrouwtje lekker in haar sop gaar laten koken. Ik achter de paarden aan. Normaal ben ik daar een beetje bang voor, maar nu moest ik natuurlijk ff stoer doen. Ik ben dus achter het paard gaan lopen en in de staart gaan happen. Vrouwtje werd erg boos en ik begreep niet waarom. Blijkt (vertelde ze me later) dat die beesten naar achter kunnen trappen en dat ze dat heel hard doen. Kijken of ik dat de volgende keer nog weet als ik weer doe of ik niets hoor als ik ze zie en het vrouwtje hier roept.

Vrouwtje heeft een boel foto's gemaakt. Die zijn te zien op:

https://picasaweb.google.com/sologyzzmo/HoekVanHollandMetCollegaS?authkey=Gv1sRgCK6QztaA_5LcEw&feat=directlink (weer even copy-past toepassen).

Het was iedergeval bere gezellig. Op naar de volgende keer. Moet het vrouwtje alleen wel ff zonnebrand meenemen, want die leek wel een kreeft 's avonds.

1 opmerking:

  1. Hey broer

    Dat ziet er gezellig uit zeg..
    onze wandeling is ook bijna zover..
    ik heb er veel zin in..
    Ga komend weekend met je andere broer een camping onveilig maken
    Daar hoor je alles van als ik terug ben

    bere poot van je Broer pauchan

    BeantwoordenVerwijderen