zaterdag 24 september 2011

Ivar wordt snel groot





Goh wat groeit Ivar toch snel.Gister zijn we weer gaan kijken. Had natuurlijk gelijk dat kleine grut weer om me heen en dat blijf ik wel een beetje eng vinden. Ivar kwam als 1 van de eerste ff snuffelen. Hij vindt mij geloof ik wel leuk. Ook het oranje meisje kwam tegen mij aanliggen. Vonden de baasjes erg aandoenlijk. Het groene reutje heeft een stuk bot met vlees van mij gejat. Ik ben toen maar in de schuur gaan staan, want als die kleintjes grommen vind ik dat toch wel eng. Ik hoorde dat Ivar al iets van 6 kilo weegt en dat met 6,5 weken. Baasjes zeiden dat ik ook zo hard groeide, maar daar kan ik me dan niets meer van herinneren. Heb ook nog even oma een lebber kunnen geven.
Tja er zitten zo z'n voordelen aan pupbezoeken, maar toch ook wel z'n nadelen. Blijf het allemaal wat druk vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten