zondag 23 oktober 2011

een paar weken verder

Nou de eerste 3 weken met mijn nieuwe vriendje zitten er alweer op. Wat gaat dat snel zeg. Net alsof het nooit anders is geweest. En.........het is super leuk!!

Hebben al een boel gedaan. Natuurlijk een aantal keren per dag lekker bekvechten, maar ook lekker wandelen, naar de markt, een dierenartsbezoek etc. Baasjes hebben niet zoveel foto's gemaakt als bij mij toen ik klein was, maar er zijn al wel een paar leuke plaatsjes. Zowiezo van het strand. Daar zijn we met een paar collega's van de baasjes naar toe geweest. Heerlijk weer en een paar leuke vriendjes om mee te spelen. Ivar heeft het vanuit zijn buggy bekeken en heeft een paar stapjes richting de zee gedaan. Deze was toch wel eng, want het water kwam naar hem toen en ging weer van hem af. Dat was maar raar. Foto's zijn te zien bij het kopieren en plakken van de volgende link: https://picasaweb.google.com/100403296761283393492/HoekVanHollandMetCollegaS2?authuser=0&authkey=Gv1sRgCO6ri-byuObQzQE&feat=directlink

Verder zijn we vorige week met Bieke (Ivars zusje) wezen lopen in de Elzen in Dordrecht. Dit was erg gezellig moet ik zeggen. Zo vreselijk als ik al die kleine mormels vond toen ze nog bij mama waren, zo leuk vond ik het nu. Ik heb heerlijk met die kleintjes gespeeld en we hebben met z'n 3tjes op het terras lekker tegen elkaar liggen slapen.

Slapen doen Ivar en ik zowiezo vaak op of over elkaar. Lekker knuffelen!! En er samen een zooitje van maken. Zijn we ook heel erg goed in.




g

Geen opmerkingen:

Een reactie posten