zondag 11 december 2011

De feestdagen komen eraan!

Afgelopen week kwam er weer zo'n grote denneboom in huis. Ja hoor......de kerstdagen en dat vreselijke oud en nieuw komen er weer aan. Voor Ivar is het allemaal nog nieuw, dus we hebben van de week samen kerstspulletjes gejat en verstopt toen de baasjes bezig waren het huis te versieren. Wij hadden iedergeval een hoop lol, de baasjes vonden ons af en toe irritrant :-). Helaas had dat als resultaat dat we beiden moesten poseren voor de kerstboom. Dat was vooral voor Ivar wat lastig. Die wilde steeds naar het vrouwtje die iets verder met de camera zat. Ook vonden de baasjes het leuk om mij een kerstmuts op te zetten. Hieronder het resultaat. Best knap toch!!




Helaas komt na de kerst die best leuk is het oud en nieuw. Dat houdt dus weer vuurwerk in. Baasjes zijn druk bezig met de vuurwerktraining. Ze hebben een cd met allemaal vuurwerk, wat ze steeds harder zetten. Dat gaat best goed in huis, maar steeds als ik weer een stapje verder ben binnen dan is er buiten wel weer een strijker of vuurwerkbom die ontploft. Altijd als ik buiten ben om mijn dingen te doen. Kunnen de baasjes weer onieuw beginnen, want ik blijf het doodsbenauwd voor die klappen. Ik wil daarna ook niet meer nar buiten. Goh was het maar 2 januari wat dat betreft. Het huis heel gezellig, maar ........buiten al die klappen........niet voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten